"domarn dömer döh"

HÄJ!

Idag har vi förfrysit skinkorna på en sjukt händelserik fussballsmatch! Jag hade med mig doggen också, vilket gick bra. (Om man bortser från att hon pep när hon inte fick tillåtelse att dribbla med matchbollen, hehe) Kaj var hemkommen från Örebro också, we like that! Bäst som vi satt där och spanade så hörde vi en välbekant röst ljuda i bakgrunden. Det var världens bästa Ek! Hon uppdaterade oss om hennes senaste Lisebergsbesök, sjukt kul! (note to myself: ÅK DIT!!!! note to myself 2: lägg telefonkräket i en plastpåse innan kållorado!)

Öööh...ja just det ja! Är det tantvarning om man köper kaffe och kaka i pausen? Speciellt om ens kompis köper lösgodis? hahaha!

NU SKA JAG BADA, fy bövelen vad nice!


Kommentarer
Postat av: emma

haha. bra notes till dig själv!!!! :)

2009-05-17 @ 12:23:16
URL: http://emmasdilemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0