Hey yoooou!

Den första augusti drar jag och Kajsa till Göteborg för att KOLLA PÅ U2!!!!!!!!! Jo jag kan ha nämnt det innan, men anledning till att jag tar upp det igen är att vi slipper campa i vasaparken och cykla tur och retur till götet.

Vi har nämligen lyckas få tag i ett hotellrum med fem minuters promenadväg från Ullevi!! YEAH BABY! Dessutom tågbiljetter till priset av en halv gina tricot-kofta. DET kallas nice price, fellas!

Nu kan vi gå i dvala och inte vakna upp förrän sista juli om vi skulle vilja det. FÖR ALLT ÄR KLART!!!!

uauauauaauauaaaaaooooooooouo! (vargylet i no line on the horizon)


Kommentarer
Postat av: Kaj

uauauauuauuaaaauoooooooouo! :D

2009-05-10 @ 11:26:44
Postat av: pelle

MEH!? Hur hittade du bniljetter som inte kostar 2335454543 spänn?!?!??!

2009-05-10 @ 20:48:07
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: BELLA

kajsa! uauauauauauauaoooooooooooo!

2009-05-11 @ 12:21:44
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0