Idag är det exakt 9 år sedan...

...som jag skapade min hotmail! Jag var tio bast, tyckte nätet var mycket skrämmande och hade ingen aning om vad det skulle vara bra för, egentligen! Eftersom det var så jädra dyrt på den tiden så brukade jag vara inne typ tio minuter åt gången, min favoritsida var förövrigt horseguide. (Som jag uttalade hårs-guddé, ända tills min lillasyster hånskrattade åt mig och sa att det hette gajd och inget annat! Gud vad knäckt jag blev!)

En grej som jag kommer ihåg är att det var min barndomskompis Michaela (Wendelas storasyster) som fixade det där kontot till mig, och som används än idag!

Grattis [email protected]!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nä, det är omöjligt att inte älska den!

Snygg blogg förresten :)

2009-05-11 @ 14:09:46
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0