It was all an act, and now we can't stick to the facts

Idag är jag officiellt frisk igen! JA! Känner att alla krafter har återvänt! Kan dock fortfarande inte göra 10 armhävningar i följd, men det kunde jag ju iofs inte innan heller...

MAMMA! Nu kan jag börja hjälpa till med disken, gå med hunden och köpa mjölk igen! (Det kunde jag ju inte innan, när jag var så obeskrivligt sjuk...)

Eller vänta här! Diska kan jag nog fortfarande inte...har ett ringfinger som bultar lite, så det känns lite riskabelt...


Kommentarer
Postat av: Mats

Fast det slår inte det här: Jag ska till Arvika i sommar. Igår damp biljetten ner i brevinkastet. Så jag ska se bob hund och massa andra braiga band :D

2009-05-05 @ 12:59:59
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0