Jag brukar tänka så ibland, ja




bilder: the skullset.com (han har inget med texten att göra, egentligen!)

Ibland känner jag bara att det vore en kul grej att typ falla handlöst in love with a drummer, ha ett stort och påkostat bröllop med en enorm italiensk meny (Då passar det ju jättebra om drummern i sig har lite italienskt påbra, för hans mamma vill säkert hjälpa till med maten!) och få fyra kids med megalockigt hår och extrema musikaliska talanger.

MEN BARA IBLAND!

Herregud! Killen på bilden exempelvis, han borde väl ha någon dålig sida? Jag tänkte... måste han inte använda kopiösa mängder balsam? Vem ska finansiera det i det långa loppet? VA?! Och sen får man säkert "jätteont" i ögonen av den härliga auran som sprider sig när denna musiker går in i ett rum..vilket i sin tur leder till att man måste börja kisa med ögonen efter ett par år. Och då får man inte bara spänningshuvudvärk, utan också mycket vältränade ansiktsmuskler!!

...och det är dåligt, tror jag...

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag hade kunnat ta smällen ..

2009-05-11 @ 15:19:01
URL: http://dylikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0