Men fredag är ändå den dagen som känns bäst

KÄNNER NI FREDAGSPEPPEN!??!

Jag älskar fredagar! På något sätt känns livet alltid bättre när en helg ligger framför fötterna! Jag skulle förstå den oerhörda kärleken som jag känner till den här dagen lite bättre, om jag exempelvis föddes på en fredag. Det hade varit så klockrent, Freud hade jublat i sin grav om det stämde!

Men sanningen är att jag ploppade ut på en måndag. Ja, jag blev ett måndagsbarn! Hela livet blev en heeeelg!

För att åtgärda obalansen så tänkte jag försöka klämma ut mitt egna barn (när det sedan produceras, om en sisådär tio år) på en fredag. Gärna tidigt på morgonen, så man hinner hem och käka popcorn och kolla på fredagsfilmen på kvällen sen. (Och om jag verkligen, verkligen fick önska vilken film som skulle gå på teven just då...så väljer jag...freaky friday. Ha!)

Adieeeeu!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha och dessutom nämner dem ju hives i den filmen ;)

Och btw så är jag oxå ett måndagsbarn, hehe .

Ha en trevlig helg iaf :)

2009-05-08 @ 14:31:19
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: frida

jag blev ett måndagsbaaarn... men du Bella, hellre född på en måndag än som jag en tråkig jävla torsdag. veckans tråkigaste och jobbigaste och segaste dag! =P

2009-05-08 @ 17:52:25
URL: http://doolfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0