När självdisciplinen tryter får man komma på vassare metoder...

Aaaaah! Min helg tar officiellt slut imorron. Det är då som två av mina 33835 skolinlämningar ska vara klara. DET HAR JAG LOVAT KAJSA! Annars väntar ett ohyggligt, omänskligt straff!

Deal mellan Kaj & Bella:
B -JAG VET! Du får komma på ett brutalt straff till mig!
K - JA! Ifall du inte hinner klart så får du inte gå på Sonicsphere!!!!
B - Va?!?!?! Näe! Inget HÅRT straff! Bara något pinsamt! Jag kanske kan ringa på hos grannen och fråga vem som bor där? Något i den stilen?
K - JA! Och så får du springa fram till tre random personer på stan och låtsas att du saknat dom!

Så nu jädrar! Funkar inte detta så höjer vi straffen!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

det enda jag kan skriva är faktiskt:



MUHAHAHAHAH! (ett ondskefullt skratt assaaaaa^^)



känn dej lite pressad :P

2009-05-18 @ 09:27:32
Postat av: Rebecca

Bra metod, då vill man verkligen klara det, right? (;

2009-05-18 @ 20:06:36
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0