Såhär kan det se ut på en roadtrip


första försöket till en hoppande gruppbild..gick sådär...

...men där satt den! vilken spexig pose!

on the road med en doftdino! när jag kände för att reta upp medresenärerna, öppnade jag handskfacket där en ihärdigt doftande ahlgrens-bil-doft-gran befann sig! hähä!

sen skulle kajsa köra, vi var alla lite rädda (observera mats tolkning av "skriet" i baksätet)

men han verkade lugna ner sig, nästa gång jag kollade bak så var han såhär cool!

hahahahahahahahahahahaha! posen!!!!!

Kommentarer
Postat av: The Kaj

hahahaha! gruppkort is the shieeet^^ mats ser ultrafeminin ut på andra kortet, och på sista vet jag inte vad han gör, men det kanske syns ;P kul vare iallfall, och bra för maga vettö! <3

2009-05-24 @ 20:04:27
Postat av: Madeleine

Ser ut som du har haft grymt kul iaf :)))

2009-05-24 @ 22:32:52
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: robin

vart hitta han den snygga tröjan :) ?

2009-05-25 @ 21:45:56
URL: http://robinjaakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0