31 & 21 BAST!


bild: photobucket.com

Idag fyller två av världens coolaste grabbar år! (Tre ifall man räknar med Noel Gallagher, men då jag själv inte vet så mycket om denna mytomspunna man, så håller jag mig till två) Den första är mannen på bilden, världens bästa livesångare + världens snyggaste man, nämligen Howlin' Pelle Almqvist! (Det kan vara första gången jag nämner honom här i bloggen..öööh..) GRATTIS DUDE! (Ja han borde läsa detta!!)

Exakt tio år senare föddes mannen, myten, legenden, nämligen Matsa Hansson! Mats, som är den människa jag åkt till Stockholm med flest gånger! (Ja, väldigt intressant fakta!) Min goda musiksmak kan jag tacka den här herrn för, han har öppnat upp ögonen och öronen på mig när det gäller många band!

Öööööh....så om ni har vägarna förbi och känner för att säga grattis till världens bästa Mats, stampa in på Statoil ikväll! (Detta gäller alla städer! Vi ska göra en flashmob-grattis-mats-hälsning!)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja grattis till Pelle :)



Btw, små kameror är tillåtna på Sonisphere (tur för mig eftersom jag absolut inte kan leva utan min hehe) .. ;)

2009-05-29 @ 14:38:38
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: Mats

Nu är födelsedagen öve och det känns lite tomt :O Men nu är jag typ vuxen o det är apballt ;) Tack för the gratulations woman

2009-05-30 @ 00:27:56
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: Kaj

ett av dina finaste inlägg tror jag ta mej tusan ;D håller med da anyway!

2009-05-30 @ 18:01:41

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0