Den här rubriken tog fem minuter att klura ihop..


en idolbild! skriv ut och häng upp på kylskåpet!

Hej chicks och lads! Jag har liksom glömt bort att blogga! Så kan det gå när man har ett LIV!
...näe jag skojade bara! Hahahaha!

(vilken präktig stämning det blev...okej...nu stryker vi ett streck över det gamla!)

Idag har jag spicat till livet litegrann. Jag mötte upp Kaj och gick och kollade på balen! Helt från ingenstans dök Madso upp också, som fick ta plats under vårt paraply. Sen hade vi mycket stora problem med att vinkla paraplyet rätt, hur jag än höll det så regnade det in på någon! (Jobbigt!) Vi spanade in dresses (och folk i the dresses) men även publiken! Det fanns ett och annat guldkorn där om man säger så! (ögonbrynsviftningar)

Seeeeen åkte vi en liten raggarrunda i stans centrala delar...om det nu existerar såna i Vimmerby, det vet man aldrig. Efter det drog Kaj på släktmiddag, och jag och doggen fick skjuts hem av mats som ändå skulle ut till päronen och chilla litegrann. Väl hemma hos pappa så trycktes det in godsaker i matspjälkningsystemet...vad sägs om grillat, potatisallad och tsatsiki?  (Jag menar det!!)

Oh just det, jag har även tillbringat några timmar med att komma igång med ännu en uppsats. Tänkte fortsätta med skrivandet på den nu! Tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0