Dä ä bra för maga vettö!




idag åt vi lax! det godaste evöööör!


Ja hej påre! Jag sitter fortfarande och kämpar mot sömnen, känner mig mystiskt skum i kroppen! Hypokondriker som man är, så har jag redan självdiagnostiserat till mig. Ikväll är det extrem benskörhet. Skulle ena benet ramla av nu så hade jag höjt på ena ögonbrynet, inte mycket mer!

Innan det scenariot äger rum så tänkte jag fixa lite te. Ska man förlora en kroppsdel så ska man göra det med värdighet! (Det är också därför jag spotifyar på Bert and Herman Hunters, yes man!)

I övrigt; En mycket härlig fredag! Barbackaridning i mjukisbrallor, övningskört utan att äventyra några liv och sen har jag och mormor diskuterat andra världskriget. Ibland undrar jag (rent spontant) ifall min syrra har alla hästar hemma! Speciellt när följande konversation äger rum;
-
Mormor: Ja min pappa blev ju inkallad till Vimmerby samma dag som kriget startade, det minns jag
Becca; VA? Så Vimmerby var med i andra världskriget alltså?!

Kommentarer
Postat av: REEBECCA

DET VAR INTE SÅ JAG MENADE, men de lät roligt :)

2009-05-23 @ 13:06:17
Postat av: Leonard

Så, nu finns svaren till frågorna ni ställde på min blogg, resten kommer imorgon! Tack så jättemycket för alla frågorna!



Leonard

2009-05-23 @ 22:34:10
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0