Västerbron, I hate walking on you


foto: theskullset.com

Gaaaad! Nu ska jag tillsätta lite näring ifrån av müsli, fil och kaffe, sen blir det novellskrivning! Inte för jag vet vad jag ska skriva om, men det är en petitess, right?

Och just det - prima skinka på denna dag! Glass i solen med fina homies, sedan hallonte på baksidan av huset med le Kaj. Vinnarn! (Som drabbats av lite storhetsvansinne och nu är helt övertygad om att vi kommer vinna biljetter till way out west också...fast va fasen, det SKA vi ju! Hur som helst så ska vi iallafall dit! Om vi så ska säga upp oss från våra jobb, cykla dit och sova under en gran!!!

Okej..kanske inte så drastiskt. Men ni förstår tänket.
Chip!

Kommentarer
Postat av: vinnarn

jag inte bara förstår tänket, jag diggar det! stenhååååårt! ;D

2009-05-19 @ 19:21:27
Postat av: Mange

Tjena!! Nice blogg! Allt bra annars???

2009-05-19 @ 22:52:54
URL: http://wwwhinkens.blogg.se/
Postat av: pelle

Ey, låter helt bra det. Lyx med Liseberg också. Kommer du våga åka den nya attraktionen? ;D

2009-05-20 @ 08:53:00
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0