Prima skinka, japp japp

Hey blöggers!
Här kommer ett litet quiz. Gräv ner handen i popcornskålen, vrid ögonvitorna hitåt och gissa!

Vem var på Liseberg igår?

1. Trummisen i Streaplers
x. Grannen i Beck
2. Jag (!!!!!!)

Ojojoj, där fick ni en riktig nöt att knäcka! Rätt svar ääääär.... jag & trummisen i Streaplers! Wehaaa!

Alltså, han var där!
-

Näe men helt seriöst nurå! Jag, Kajsa och Mäts drog på en liten (medelstor) roadtrip igår förmiddag, till Götlabooorg! Tilltaget var ganska spontanious, vi hade visserligen diskuterat ämnet ett flertalet gånger men det fastställdes sent på onsdagskvällen, och hamnar därför i facket "spontant". Såhär i efterhand kan jag också meddela att det även hamnar i facket "superskoj!!!".  Vi hann under vår korta visit i Sveriges framsida bland annat med följande saker;

- gå mycket manligt på en bensinstation i Borås (mats visade vart skåpet skall stå)
- se en ljushårig kopia av håkan hellström (det är sant!!!!!! måste varit hans lillebrorsa! right kajsa?!)
- åka allt som är värt att åka på liseberg (höjdskräckeeeeen! baldeeer! kanoneeeen! ja ni fattar!)
- promenera längs avenyn och lyssna tidigare nämnda man (inte trummisen i streaplers...)
- inhandla en svampbob-ballong, som Mats sedan slaktade på parkeringen och sög i sig allt helium. (Jag försökte också, men tydligen så är min röst redan så helium-aktig att det inte märktes någon väsentlig skillnad)

...BLAND ANNAT!

Great day and night! Tyvärr kommer le cards upp senare, glömde kameran i bilen nämligen!

Nuuuu...ska jag....öh...äta bullar. Hej!


Kommentarer
Postat av: anso

åh det låter som att er dag var top notch ;) spontanresor ÄR bland det bästa som finns.

2009-05-22 @ 20:53:32
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Kajaken

assaa bella, jag är överdrivet säker på att han är kusin med håkan! vi borde gått förbi några gånger till så kanske han i ren frustration skrikit: JA TJEJER! DET ÄR JAG SOM ÄR HÅKAN HELLSTRÖMS KUSIN! sedan hade han förmodligen ringt håkan och sagt att han skulle komma och ge en privat konsert i mats bil.. eller ngt^^ good day anayway! =) (Isaidgooday!)

2009-05-23 @ 10:09:40
Postat av: Mats

Så DIN kamera ligger i MIN bil? :O

2009-05-23 @ 12:43:23
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: bella

anso; fruktansvärt skoj vare! ett litet äventyr liksom! göteborg visade oss sin bästa sida! (minus piketbussarna på stan)



kaj; jag kan inte annat än total-agreea med da, woman! han var sjukligt lik, såhär i efterhand! (fina ansiktsdraaaaaaag)



mäts; that's true! den ligger och gottar sig i handskfacket :P

2009-05-23 @ 13:49:51
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0