BORING

Åh vilken tråkig dag! Känner inte livet i mig idag direkt...vill mest inmundiga choklad och lyssna på vacker musik. Hur gött vore det inte om livet enbart bestod av somrar, festivaler, juldagar, filmkvällar, semestrar, konserter, grillfester och festnätter? YABBA-DABBA-DOOO!

Fast antagligen skulle man tröttna på att ha superskoj hela tiden...det låter ju helt sinnes! Men jag menar, ifall hela livet var en festival så skulle man kanske inte uppskatta det alls?

Därför tänkte jag ha riktigt jävla tråkigt idag, med gott samvete..

Okej, eventuellt muntrar jag upp dagskrället på något spännande sätt! Tror inte jag pallar att ha tråkigt en hel-fockin'-dag!

Kommentarer
Postat av: Johan

Då är vi två om det!

Jag skulle inte säga nej till ett liv bestående av somrar, festivaler, konserter, filmkvällar osv.

Man skulle ju leva länge med sånt nöje som också framkallar ett och annat gott skratt!

Woho!

2009-11-02 @ 14:45:11
URL: http://johanscherp.blogg.se/
Postat av: kaiiiiiii

haha, se nu till att ha så in i hällvätte tråkigt nu bella! bara köööör! :P imorgon blir det bättre =) om inte annat på juldagen, right? (fast vänta inte så länge på att ha kul. herregud!)

2009-11-02 @ 18:06:20
Postat av: Carro

så sant så!

2009-11-02 @ 22:44:49
URL: http://cnascarro.blogg.se/
Postat av: kaj

UpPdAtErA äLsKlIiIiInG!

2009-11-03 @ 16:52:54
Postat av: Anso

men hallå?! musik och choklad ÄR livet!!! =D eller? har jag missuppfattat det hela :9

2009-11-03 @ 23:04:45
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0