Ur led är tiden?

Alltså, jag borde nog sova. Känns som någon tippat en matsked med grus i vardera öga, go känsla! Förresten pratade jag med världens bästa Kaj förut!! Det gjorde min kväll fem, kanske tio gånger bättre! Nu är det snart bara en månad kvar tills julen drar igång och alla fina vänner befinner sig på samma ställe igen, det om något kommer bli awesome!

Om exakt en månad fyller jag förresten 20 bast. Helt sjukt. Jag är helt övertygad om att något måste blivit fel med mitt födelsedatum. Det skulle inte förvåna mig det minsta om det sitter en annan Bella någonstans i universeum, en 20-årig fångad i ett barns kropp... Tvärtom emot mig alltså. Min mentala ålder stannade samma dag som jag fyllde 13...eller möjligtvis 14.

Jag fattar fortfarande inte att min lillasyster är arton. Hon får alltså gifta sig. Och köra bil. Och jag får väldigt snart får handla på systembolaget. (Senast jag var där var det för att kolla på när alla fräna flaskor åkte karusell?)

Hur som helst! Imorgon är det jag som börjar spåna på en önskelista! Och samlar vuxenpoints!


Kommentarer
Postat av: Anso

grattis i förskott bellis ;) saknar dig och längtar som en gnu efter att få träffa er alla i jul =D

2009-11-13 @ 17:22:19
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: kaj

assa jag kom på nu att jag fortfarande inte har tagit min systemet-oskuld :O det är ju oacceptabelt! vi får göra det ihop, helt enkelt.



saknardejmassamindessertostälskandeorwille

2009-11-14 @ 23:39:29

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0