Sol är liv!



Det här kan vara det gråaste dagen i mannaminne! Konstigt nog är jag inte rastlös överhuvudtaget! Har just halsat två glas färskpressad apelsinjuice (rotade fram Tobbes gamla juicepress som pryds av budskapet "sol är liv", hehe no shit sherlock!) och laddar batterierna för att åka till stallet. Wille är i fin form nu och det är så sjukt kul att rida när man märker att det ger resultat!

Sedan har jag även börjat inhandla en del julklappar...bland annat en till mig själv! Första säsongen av Grey's anatomy fick det bli, halleluja! Jag har tänkt inhandla den i typ 6 månader.....så JA, det känns great!


Kommentarer
Postat av: Stina

sol är liv!

mm, semlorna finns numer på ica :)

mums ;)

2009-11-26 @ 08:39:38
URL: http://stinap.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha ja en julklapp redan nu till sig själv skulle ju inte sitta helt fel :)

2009-11-27 @ 12:53:53
URL: http://www.wannabeloved.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0