Totally addicted to bass...och bubbletown

Ikväll har Frida och Nicole hängt hemma hos mig och käkat ostbricka med tillhörande vindruvor och vin. GÖTT! Vi kollade på Idol och min favorit var helt klart.....Toves farfar! Han verkade så himla skön. Skulle inte förvåna mig om han ror hem hela tävlingen.

He-heee!

Nu ska jag lägga mig på kammarn och spela BUBBLETOWN! Ett fantastisk spel som inryms i min nya mobil. Fridolf klarade den där jobbiga banan som jag hade kämpat febrilt med i typ 48 timmar!

Lycka! Rosa ballonger! Panflöjtar i bakgrunden!

Jo, jag har ett liv. Tror jag.


Kommentarer
Postat av: Anso

ÅH totally addicted to bass! ja har lyssnat på den KONSTANT sedan den spelades på p3. Så jäkla bra låt! jag önskar att jag kunde ha varit där med er ikväll. saknar er något fruktansvärt!

2009-11-21 @ 01:16:27
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0