Den sista oktober någonsin 2009...

Det blir ingen rookie-festival för mig tonight, tråkigt men sant. Har man ingen fella' att åka dit med känns det rätt ovärt! Därför sparar jag plånboken och partyhumöret till JULDAGEN, som kommer bli alldeles fantastiskt great! Alla polare på hemmaplan, jag längtar ihjäl mig!

Antonia, jag och Frida peppade rejält igår när vi spanade på innebandy. (För helskotta köp större matchställ, Huskvarna!) Ås har redan börjat tänka ut partykostymen, och den gillar vi! Själv funderar jag starkt på att gå ut i underställ någon gång..bara för att kolla hur det känns alltså. Kanske inte just på juldagen dåva...

Alrighty then! Nu ska jag fräscha upp bodyn, badkaret och mitt rum. Sen väntar häng med Jennifer!

Kommentarer
Postat av: kaj

spara dej du, jag är skapligt pepp! :D:D

2009-10-31 @ 21:06:21
Postat av: Anso

å längtar till juldagen. Då ska vi ha skoj!!! =D

2009-11-01 @ 19:49:22
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0