Lite Mia Törnblom-varning här, men hey

Hej alla fantastiska läsare! VET NI VAD SOM GÖR MIG SÅ SJUKT GLAD? När jag tänker på hur många det är som kikar in här varje dag för att få en liten update om mitt liv. Tänk att ni surfar in här, där JAG skriver? Att vissa av er googlar bella+hives för att hitta hit (hehehe...japp, det går att kolla upp sånt där)

....det här ger mig en sån jäkla prestationsångest imellanåt. Jag vill leverera, sätta rätt ord på känslor, berätta om min vardag och om saker som berör mig i själen...(yes, ibland börjar jag gråta för att saker är så jävla bra...och dåliga också, förstås)

Min och mammas resa till London var så fruktansvärt bra. Den var magisk, utan att överdriva. Jag har inte varit utomlands så mycket (såvida vi inte räknar med alla otaliga somrar i stuga på en ö i danmark, men då var det ju chokladcigaretterna och badandet som lockade) men denna gång blev jag alldeles kär i landet. Och språket. Alla trevliga människor...till och med den högst obekväma hotellsängen (jag vaknade några gånger och trodde jag hade ramlat ner på golvet...) får högsta poäng! KANONKUL!

Jag kommer uppdatera er om alla bravader i England, for sure! Och jag gör det med en prestationsångest som stavas S-V-Å-R, men skitsamma!

(Med risk för ett lite corny inlägg)

fan vad du är bra! JA, DU SOM LÄSER NU!
SÅ KRAMA OM DIG SJÄLV OCH TÄNK PÅ ATT DU FÖRTJÄNAR DET BÄSTA! ALLTID DET BÄSTA!

HÖSTLÖV! /bälla


Kommentarer
Postat av: frida

De går inte att INTE älska London och England (Storbritannien för de som är petiga) Ser fram emot ett görlångt inlägg och a lot of pics! =)

2009-10-11 @ 19:18:44
URL: http://doolfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0