Jahopp

Hej! Helt plötsligt håller jag på att svälta ihjäl! Vad är detta? Jag är obehagligt hungrig IGEN! Nähä, då får jag väl käka lite chips och dricka te innan läggdags då! (Sounds good to me!)

Ikväll har jag förövrigt ätit tacos, hälsat på Willebulle, lyssnat på musik och pratat med KAJ! Hoppas du mår bättre snart bruden! Så att vi kan försöka toppa varandras skämt istället! (Näe, ikväll gjorde Kaj endast ETT lamt försök att försöka få till en toppning, och det är inte likt henne! Men så hade hon ju feber också!)

Näe nu ska jag sova! Det är en dag imorgon också, som någon klok varelse myntade en gång i tiden. ÄLSKA LÖRDAGSMORNAR!


Kommentarer
Postat av: KAJ

HAHAH! men ooohe! jag varnade dej innan faktiskt, annars kan jag erkänna att det hade varit konstigt;)

Idag ska jag skriva ner tänkbara toppningar på ett papper, så är det bara att leverera nästa gång! prepare yourself for total köttning.

2009-10-04 @ 09:09:18

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0