Exhibit B, what you see? Well that's me!


bild lånad från flickr

Aaaaah härliga tider! Klockan är drygt två och jag svassar fortfarande omkring i en lånad morgonrock. Har precis löst annonspusslet i Vimmerby Shopping-bilagan (det är faktiskt svårare än man tror! hähä) och nu inmundigar jag en egengjord latte. GOTH!

Igår hängde jag med Åstrandh till Pumpen. Det var..en upplevelse! För att sammanfatta det i tre ord: svettigt, galet och bonniga skjortor överallt...inget fel med bonniga skjortor alltså, jag la bara märke till att de svämmade över på stället. Kvällens stora utropstecken var när de drog igång Tick tick boom inne i partybaren. Hällvättä Lars-Olof! Om vi bortser från mitt svala partymood (ja, ostbågar och cola vid matbordet är väl inte den bästa förfesten jag varit på) så var det en kanonkväll! Nästa gång drar vi ihop ett stort gäng och går dit brudar!

Annan viktig information:
JAG ÄR SÅ HIMLA TAGGAD PÅ LONDON! Därav bilden! Kan fortfarande inte fatta att jag ska dit om en dryg vecka, jesus! Vintageshoppning, here I come!


Kommentarer
Postat av: Anso

å london! jag e så avis att jag nästan börjar grina =S

2009-09-29 @ 20:42:34
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: Anna BB

Jag blir jättesugen när jag ser den bilden! buhhu! Fast jag har varit i London två ggr och du kommer älska det! ;)

2009-09-30 @ 15:22:38
URL: http://annabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0