For you I wait, to kingdom comes

visby hamn! här låg många snyggingar förankrade (...tror jag, jag kan inte ett skvatt om båtar, ville bara låta lite påläst..)

Morsning! Förlåt, jag har tänkt ut blogginlägg i hjärnan istället för att actually skriva ner dem! I och för sig är det inte speciellt energikrävande att bara tänk-blogga, men då jag har minne som en senil guldfisk så underlättar det att skriva ner skiten också. (Nu lät jag helt plötsligt väldigt bitter, vilket inte stämmer överhuvudtaget! Visserligen ville jag skrika otillåtna ord när min syster kom intöltandes i mina, MINA chinos..men det är historia nu)

Alrighty then, nu ska jag cykla till stallet! Det blir mer blögging sen! Såvidare jag inte tänk-bloggar istället, hähä.
SAKNAR NORGETJEJERNA!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha du är som Doris i Hitta Nemo. =)

2009-09-22 @ 19:13:01
URL: http://doolfan.blogg.se/
Postat av: kaj

ja, men sluta blogg tänka och börja blogga for real nu i fortsättningen dåe! :P lova!

2009-09-22 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0