Hälsningar från Linköping

Haaaaj! Nu sitter jag uppkrupen i Antes soffa och äter lite förstrött på en mjuk banan som jag fick av Ivona, gött! Sparar mig lite till vår utefrulle/brunch som snart äger rum, kan inte bärga ma'! Vi har det kanon i Linköping, skulle lätt kunna flytta in här! (Vet dock inte om Ante och Jalle är lika mycket på idén att sex tjejer sover i deras vardagsrum permanent, men ändå...)

Igår var vi och kollade Beck, så jäkla bra! Åh! Jag åt nästan upp min ena knoge när det var som mest spännande! Innan bion var vi och käkade på Steves, alla åt grillspett förutom jag och Kaj som gick loss på pastasallad med mozzarella och skinka.

Och snart...ska vi dra ner på stan! Första stoppet blir MYRORNA! Så himla sköj!
Häj!

Kommentarer
Postat av: victoria.

va kul! tack så mycket :D

2009-09-03 @ 18:21:06
URL: http://victoriamedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0