Hooked in a tv-serie!


bilden är lånad härifrån

Jag MÅSTE bara berätta om min nya desire, nämligen den kritikerrosade amerikanska vampyrserien True Blood. Så sjukt bra att jag får gåshud av att bara tänka på den! Och då är jag ändå inte ett fan av övernaturlighet, om man säger så. Faktum är att jag inte gjort annat än att spana in avsnitt den senaste tiden. Nu är jag inne på andra säsongen. Det finns bara ett ord: genialt!

Och JA, Skarsgård är good looking...men han slår inte Bill! Och just det - lyssna på ljudet när de fäller ut the fangs!

Ni kan spana in det på svt play!

Kommentarer
Postat av: kaj

han ÄR snygg! lite mystisk..lichsom^^ eller kanske inte så lite :P

2009-09-15 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0