Opereras...hjälp!

Hallå i stugorna! Sitter och försöker bota en nervös body med att käka ägg och dricka kaffe...det går väl sisådär! Idag klockan kvart i ett ska nämligen jag, Gabriella, för första gången i mitt snart 20-åriga liv....
....OPERERAS!

Vi skulle kunnat stanna där, blotta tanken på att en skalpell ska ha närkontakt med min hud känns ruskigt obehaglig! Det är nästan, nästan att jag vill ringa och avboka och säga att jag är sjuk. (Tror ni sjukhuset går på en sån undanflykt förresten? Det är ju bara ännu en anledning att komma dit!) Det är nämligen så att jag ska dit ALLDELES SJÄLV!

Okej. Det handlar om en leverfläck. Jag vill skära bort den för att den sitter waaaay to illa till! Nämligen under armen. Det är en tidsfråga innan jag själv slinter med rakhyveln och får med mig hela Sune (ja jag har döpt fläcken..) och dessutom ett blodbad på köpet. Känns som jag kan leva utan det scenariot..

Nähä nu måste jag förbereda mig! Ciao!

Kommentarer
Postat av: karin

Jag har också skärt bort ett födelsemärke :O på mitt ben. det är jätteläskigt att tänka på skalpellen och skit men det är inte så farligt :) gooood luck!

2009-09-23 @ 13:36:37
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: Anso

först läste ja inlägget du skrev efter detta och blev livrädd när du skrev om skalpeller och grejer. trodde att de va något allvarligt som att du hade amputerat en arm eller något. Skönt att höra att det bara va sune som eliminerades ;9 välkommen i klubben, ja har oxå skurit bort leverfläckar

2009-09-23 @ 16:18:32
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: kaj

men herregud! bella, detta hade jag ingen aning om :O (kan vara en sådan grej man tar upp i mailet KANSKE!) skönt att höra att det gick bra dock :) även om jag inte han ta ett ordentligt farväl av den mörkbruna lilla klumpen^^

2009-09-23 @ 18:39:43

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0