En high five och en falafel




redigeringsnörden har varit i farten igen. hello!

Hej lovers! Kvällen har krupit fram i snigelfart, helt enligt planerna! Efter sju timmar i kassan kände jag mest för att agera soffpotatis, och därför har jag legat som en klubbad säl framför teven hela kvällen. Inmundigade årets första lass kräftor samtidigt som Mat-Tina vispade i rutan, och knaprade choklad samtidigt som CSI-snubben på femman fiskade upp ett människoöga (!) ur en kopp kaffe...(lite dålig tajming där ja...)

Nu har jag kommit fram till den där tidpunkten på kvällen då jag är för trött för att fokusera blicken på teveskärmen, och för lat för att liksom lyfta skinkorna i soffan. DÄR snackar vi ett dilemma!

..så jag är kvar här en stund till och liggdansar till Timbuktu. Känns som ett vuxet beslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0