Baby we were dancing in the dark

Tjena lovers! Idag är det...onsdag, tadaaa! (Jag har ingen vidare koll på veckodagarna efter alla bravader med tjejerna hit och dit...både Linköping och Öland var mitt i veckan, så lagom till hemkomsten så blev det helg igen. Sjukt gött med dubbelhelger ioförsig!)

Idag har jag och Ivona varit på möte nere på arbetsförmedlingen. Det gick bra, bortsett från att jag höll på att somna tre gånger. Konferenslokaler är så otroligt sövande! Men jag lyckades iallafall hålla mig vaken och ta del av informationen...även om jag visste det mesta innan..

Sedan var det bara att röja upp i le house innan mamma och Tobbe kom hem från utlandsemestern! Efter att ha dammsugat sågspån (!) i hallen kändes placet bra mycket fräschare.

Viktig information: jag fick en sminkväska! TJUHUUUU!
Viktig anteckning till mig själv: hitta på en present till farsgubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0