Hemskt mycket hej!

gotlandssoooool! (erkänn att bilden blev rätt ball ändå?)

Skit! Jag kan inte koncentrera mig på något annat än min sjuka pålle. Han är fortfarande inte bra, och jag har ingen aning om vad det är med honom. Idag ska han få den sista penicillinsprutan och i morronbitti ringer jag veterinären IGEN. Slår vad om att alla nere på veterinärstationen känner till mig och Wille vid det här laget.

Hatar att känna mig som en hjälplös brylépudding! Och den här vardagen med sjuk häst är nästan lite skrämmande...det bästa som hände igår var liksom att Wille sket i boxen! "JA, EN BAJSHÖG, VAD BRAAA!"

och nu en passande avslutning...smell ya later!

Kommentarer
Postat av: kaj

högklassigt kort tjejen! (och vilka brudar! känner du dom?:O)



för övrigt, willepälskling kommer må bättre snart! vet att jag säger det hela tiden och det kanske inte hjälper så mkt, men jag tror verkligen det!



<3

2009-09-20 @ 16:57:13

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0