Let me show you what little love can do


en palm (?) i London....som vanligt har bilden väldigt lite med texten att göra!

Jag har gjort högskoleprovet och jag dog inte. Även om det var ytterst nära att jag strök med då jag glömde stänga av mobilen (OCH ljudet!) under sista provet. Kan ni förstå adrenalinkicken då jag kom underfund med att tick tick boom vilken sekund som helst skulle kunna explodera igång i den knäpptysta lokalen?! Jag hade antagligen blivit hängandes i öronsnibben utanför fönstret på andra våningen av provvakten om någon hade ringt. THANK LORD!

I övrigt är allt lite pirrigt sådär. Jag känner för att gå ut och göra bläskfiskarmar på dansgolven världen över! Äta majskolvar i soluppgången! Sitta på en bro över en å och äta kexchoklad och sjunga håkanlåtar! Färga håret! Köpa en hundvalp! RAKA BENEN! osv.

Om en kvart börjar sista veckan innan jag och Kajsa möter våren (och våra framtida brittiska rockdudes till män?) i LONDON! Let's make this week legen...wait for it.....dary!!!

Nu! Ett glas proviva jordgubb och sängen!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hahaha tick tick boom i en högskoleprov sal hade ju verkligen vart nåt ! x) Men skönt att du fixade det :) de gick säkert bra !



vill oxå te london! men du får ha så kul där sen :)

2010-04-12 @ 20:00:12
URL: http://www.wannabeloved.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0