Ready for some Gaga, oh la la!


Jag har nästan förträngt att jag var blond under två år. Här med min berömda fotomin 'den spända överläppen'
Kom hem från Kajsa för en timme sedan. Vi har i vanlig ordning spanat på Prison Break, Kaj flippade ur när hon insåg att vi redan ögnat igenom ungefär halva boxen. Panik, nu blir det snart en beställning från cdon igen! Och eftersom mina kompisars bloggar just nu är sjukt teknikinspirerade (Jag är avis på din iphone Emma!) så är det inte speciellt konstigt att det rycker lite i köpa-kamera-nerven. Jag skulle behöva en liten smidig variant med filmfunktion för att på bästa möjliga sätt kunna dokumentera våra fantastiska äventyr! När vi ändå är igång skulle jag väl inte direkt skrika 'hell no!'  till ett fast objektiv och extern hårddisk...

Andra viktiga noteringar; resa till och från Stockholm samt hotell under Lady Gaga är betalat och klart! Min uppkörning är beställd, nu håller vi bara de tjockaste fingrarna på att jag hinner med det lite pressade tidschemat!


Kommentarer
Postat av: Stina

fin ju! passar i blont!

2010-04-13 @ 16:00:20
URL: http://stinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0