Tjena kexet!






emma, emma och kajsa äter så glatt!

Igår anordnade vi en liten ost-räk-&-vinkväll hos Emma, fruktansvärt trevligt! OCH GOTT! Jag har räknat ut att jag gick och hämtade mat ungefär tio gånger, det ger väl en liten aning om hur mina smaklökar upplevde tillställningen! Det här får gärna bli en tradition inför sommaren!

Nu ska jag till hästen och därefter organisera upp min packning! (JA VI DRAR TILL SKAVSTA IMORRNKVÄLL!!!) Som vanligt har jag stora problem med att förstå vad jag ska ha med! (Drar återigen gotlandsexemplet där jag råkade få med mig fyra trosor, tre tröjor och sex brallor på en vecka... det hela slutade med att jag fick tvätta upp mina underkläder i handfatet..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0