PÅSKHELGEN 2010!


tar ett allvarligt snack sittandes på huk utanför nattklubben..


hos fritte på förfesten! (från emma strids facebook)


stirr-tävling á la howlin'pelle (foto: emma strid)


fridolf och ella var smokin'!


dagen efter, men fortfarande partypepp


alla huven på samma kort!


becca släppte en bomb under påskbruncen i fredags; ibland använder jag brun utan sol. NÄHÄ?


Här kommer några bilder från världens bästa utgångs-påskhelg! Mitt liv förra veckan bestod av släkthäng-jobb-förfester-utgång. Fantastiskt fin kombination! Då jag jobbade hela veckan missade jag stora delar av förfesterna och därför är inte alla tjejer med på kort. Det har varit så kul att träffa alla, både tjejerna i Stockholm, bruden som lever livet i Linköping och de nyhemkomna Bergenflickorna. (Självklart även vi ingrodda vimmerbö-bor, som Kajsa skulle sagt)

JAG ÄLSKAR ER! OCH LIVET!


Kommentarer
Postat av: kaj

helt genomgreat helg!!! HECK YES! :D det enda jag stör mej på är det näst sista kortet. vem tror jag att jag är? a godmother? RAINMAN? ;P

2010-04-08 @ 00:34:26
Postat av: bella

du är GODMOTHA!

2010-04-08 @ 12:35:36
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0