Björnligafest är den bästa festen!

Alltså! Nollningsveckan är bland det roligaste någonsin! Vi har agerat fotpallar åt kommittén, börjat morgonen med en kall öl ('istället för macka!' som någon sa!), haft overallsittning i stenladan, tältsittning nere på Amfium, spexat inför de andra nollningsgrupperna och utöver detta även haft tokgrymma för- och mellanfester, gått på skattjakt, dansat halva nätterna och spelat beachvolley (där vi förövrigt ägde! speciellt mina servar...öh...) Jag har haft hur skoj som helst och lärt känna ett gäng riktigt sköna människor!

Och...jag kanske borde sluta med mina välkända löpartävlingar när kvällen börjar lida mot sitt slut? Tar det under övervägan. Ikväll ska vi kötta i Vimmerby! Kräftskiva och kombinerat födelsedagskalas, det kommer bli awesome! Och ganska galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0