Från och med nu...från och med du!

Hey readers! Egentligen ska jag gräva ner mig under täcket direkt, har från och med idag bestämt mig för att motionera ordentligt och sova så in i bänken! Jag blir som en zombie om jag inte sover, och det kan ju vara trevligt att undvika! Idag har vi haft första föreläsningen, om företagsekonomins grunder. Så sjukt intressant och väldigt bellianskt! Hittills verkar det alltså som jag slagit in mig på rätt bana! Sedan har jag spenderat dagen med att äta (jag äter ifatt från förra veckan också då det mest blev flytande föda, så att säga) städat garderoben, tagit bort fläckar från diverse kläder (ett heltidsjobb!) påbörjat läsningen av kurslitteraturen, samt rastat benen tillsammans med Svensson. Vi hann även med att trycka i oss kladdkaka och ett avsnitt Prison Break, yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0