Jobbe? Nae! Semesta!

Klockan 14:00 kunde jag titulera mig som glad semesterfirare. Två veckors betald ledighet! GUD SÅ GÖTT LISELÖTT! Och om det råder några oklarheter om vad jag ska sysselsätta mig med under dessa 14 dagar så kommer här en liten behändig lista att ögna igenom.

* Lyssna in mig på ny musik! Läsa självbiografier av musiker! (Och om jag får tid över; lära mig varmkorv boogie på gitarr....hur jävla svårt kan det vara?)

* Slänga halva garderoben! Inte bara gömma tröjorna man känner sig som ett monster i längst bak i garderoben. That's not how we roll! Eventuellt inhandla basplagg inför mitt stundande studentliv. Eventuellt inhandla den där fina stickade tröjan från TIGER för 1200 spänn! Då ska jag bara sälja lite fonder först!

* Le ofta! Herregud, jag har ju semester!

*Sova tills jag vaknar! Eller tills jag får sms som väcker mig! Som häromdagen när jag vaknade 05:30 och läste 'Seven Days.' i ett sms. KUL START!

* Dricka vin lååångsamt med mina fellas! (Och inte slänga i sig en öl efter jobbet och sedan springa till Harrys! Dåligt förfestupplägg!)

* Återfukta kroppen med massvis med olja och lotion. Rädda den solbränna som finns helst enkelt. Och kanske bygga på den också.

* Åka på festival med min bästa vän och bara ÄLSKA. LIVET. (och sova i hotellsäng!)



Kommentarer
Postat av: Kim

Gott! Jag rekommenderar dig att njuta av din lediga tid. Det ska jag göra min sista semestervecka i alla fall... :)

2010-08-02 @ 00:58:13
URL: http://kimgunnarsson.tumblr.com
Postat av: Madeleine

Låter som att du kommer få en superhärlig semester!! :)

2010-08-02 @ 06:46:33
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0