WOW!


la roux var coolast!


alla älskar håkan!


världens mysigaste mumford!


det var...lite lerigt på sina ställen.


dom sjöng att det var impossible, men det var det inte!


öh...ja!


te på le petit café i haga!


le audience!


JAG OCH GRILL-BRITT!

READERS! Way out west var grrrrrrrrymt! Jag har ätit langos tills frityrdegen rann ut genom öronen, druckit god öl, pratat med trevliga människor, spanat på kändisar (japp, Herr Kinnaman är lika snygg i verkligheten!) ätit långa hotellfrukostar med Kajan, spatserat längs avenyn i gummistövlar, druckit kaffe mitt i natten & sett stiliga män. Men framförallt och i huvudsak har jag njutit av fantastisk livemusik med trippelrysningar från ryggraden ner via bukspottskörteln, och ut i tårna. Håkan i sjömanskostym och Mumford & Sons slår fockin' allt. HALLELUJA!

Kommentarer
Postat av: karin

fina bilder :) vad använder du för redigeringsprogram? åh vad jag ville till wow!

2010-08-17 @ 12:56:04
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Åh såg du Joel ! Gick du inte fram? Tog du inte kort på honom? Lyllo!

2010-08-18 @ 19:34:37
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0