Vi skulle ju egentligen kunna köpa några blockljus...men tänk om man köper vita och så vill man egentligen ha lila ljus, när man väl flyttat in?!?!


tylösand en julikväll! blir det bättre än så?


Igår hängde vi på Campus igen! Lika bra att bekanta sig med stället ordentligt, så man vet hur man hittar hem sena utekvällar! Kajsa har fått en jättefin lägenhet två hus ifrån där jag ska bo, fantastiskt bra!! Det tar ca 30 sekunder att springa imellan! Dessutom har hon kanonstort kylfack och jag har precis övertalat henne att jag kan ha ett vaniljbullelager där. Eh, på egen risk alltså. Sen åt vi väldigt god pasta och inne på Lagerhaus blev jag helt förvirrad och ville ha ALLT. Jag vet inte hur jag ska inreda mitt lilla hem! Får prestationsångest eftersom jag vill att det ska vara mysigt, men inte alldeles för mysigt så man inte vill gå därifrån! Ni fattar va?

Sedan! En kopp cappuchino och en kolakaka på Toftastrand. Kolakakor är heaven i en torr och ätbar version!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Låter som en riktigt riktigt bra dag ! :) har aldrig varit på lagerhaus.. men vet att dem har mkt fint där!

2010-08-04 @ 23:19:01
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/
Postat av: rebecca

men jäkla snygg bild! de andra med för den delen!

2010-08-09 @ 12:58:26
URL: http://rebeccatengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0