Barbra Streisand!

Åttonde december redan!!!!! Då känner jag såhär: jädrar i havet vad tiden stack iväg! Jag fyller år på lördag, och igår var det ett halvår kvar. Nu är det lika många dagar kvar som jag har ljus tända just i detta nu. (Poeticgirl89)

Så...ska jag börja spåna på lite nyårslöften. Vad ska man egentligen göra nästa år?
Förslag: Börja träna. Få underhudsfett. Lära sig Single Ladies-dansen. Träna på att kunna prata danska. Inte glömma bort att svara på sms. Bli brunare än i somras (PÅ ETT SUNT SÄTT) Torka golvet oftare. Gå och lägga sig i tid iallafall en gång i veckan. Bli ihop med Håkan Hellström. Lösa Palestinakonflikten. Övertala pappa att köpa en hundvalp (som jag sedan tar med mig hit ner till Växjö). Ja!

På torsdag har jag tenta och då tänker jag vara awesome. (Vilket i sin tur betyder att jag inte kan lägga så mycket mer hjärnkapacitet på det här inlägget) Ta hand om er, ät mycket gröt, spänn fast säkerhetsbältet även när ni åker buss och hjälp tanterna över vägen. Ok?


Kommentarer
Postat av: emma

Bella man blir inte brun av 50 solskyddsfaktor! :p . haha. potatis lövbiff och en speciell sås på kalvfond... älskaaa!!! allt bra? kram!

2010-12-08 @ 22:44:33
URL: http://emmasdilemma.blogg.se/
Postat av: anso

fina du <3

2010-12-09 @ 00:15:35
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: Johan

Hej du!:)



Härliga planer för nya året och lycka till på tentan!

springer iväg o äter gröt!

2010-12-14 @ 20:34:21
URL: http://johanscherp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0