Baby, we were born to run

People! Jag har gått och blivit tokkär i den unga Bruce Springsteen. Ser ni bilden här nedanför? PERFEKTION! Här snackar vi handsome dude! Jag mår dåligt av att han var sådär olagligt snygg innan jag ens var påtänkt! DET om något känns som en orättvis värld! I ett försök att lindra mina ångestattacker över att inte vara född på femtiotalet (då hade jag haft oddsen lite mer på min sida iallafall...) så klickade jag precis hem Grey's Anatomy säsong 2. GÖTT!

Nu ska jag sova! Inte en minut för tidigt, jag ska kliva upp vid halv sex imorgon nämligen...


SNYGG-BRUCAN! foto från last.fm

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Hahah jag veet ! han är så himla het där ju ! kan inte vänta till fortsättningen kmr (2012!!). har ju sett snabba cash två gånger nu, blir kanske en gång till nu när dem börjat med csn rabatt på den oxå haha. Har börjat läsa boken nu oxå :) Och btw jag såg i SKuggan av värmen i söndags! den va bra och han va lika snygg där ! hoppas du får en trevlig helg <3

2010-02-11 @ 19:03:22
URL: http://www.wannabeloved.devote.se
Postat av: Åsa

Ja jag var värsta pepp den dan =) Hihi, härlisch med London ju! Hälsa från mig. =) Han ser väl helt okej ut den unge Brucan..

2010-02-11 @ 19:13:14
URL: http://doolfan.blogg.se/
Postat av: kaj

he's smokin' hot dude! tvivlar på att vi hittar någon lookalike in V-by men... LONDON!? :D

2010-02-12 @ 22:48:43
Postat av: Johanna

Balla Bella!

Jag minns att jag knåpade ner några rader.

Men vad jag skrev har jag ingen aning om.



Här med är du förlåten!

2010-02-16 @ 22:20:13
URL: http://dolorez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0