Svart är ingen färg det är så man känner sig, tomt är ingenting och det var tomt i mig


bild: the skullset


En meter snö är ingen höjdare, framförallt inte om man hade planer på att se Krunegård i Linköping... Lite lätt tvingade av päron och SMHI blev våra planer på konserthäng grusade. Med andra ord har jag FORTFARANDE inte sett Markus live, och det är egentligen inte okej någonstans. Nu håller vi thumbsen för att killen anländer till Hultan istället. I juli är iallafall risken för snöstorm ganska minimal!

Ikväll har vi haft kräftpastemiddag med besök ifrån bästkusten. Det var inte en livekonsert med Hela livet var ett disko och Hollywood Hills, men det var väldigt mysigt ändå. Och nu ska jag sova, haj!


Kommentarer
Postat av: Kim

Skit också! Vi får hoppas att han kommer till Hultsfred. :)

2010-02-21 @ 19:33:03
Postat av: anso

neeeeeej! faaan va tråkigt :( jag lider med er!

2010-02-22 @ 22:43:41
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0