I'm working on a dream, but sometimes it feels so far away




foton: theskullset.com


Har en väldigt givande dag för närvarande! Ser ut som sju brutalt svåra år, känner ingen smak på vare sig leverpastej eller choklad (wuhä!) och toapappret har rivit upp röda eksem runt nosen. Sämst är det! Jag vill inget annat än att bli frisk, dricka te med mats och kajsa, rida i snön tillsammans med min syrra och vår häst och dra på festival i mina nya kängor! De är apsköna, nu ska jag bara knata omkring på trägolven så att de blir ordentligt ingångna. Läste på någons blogg att oingångna docs har en tendens att ge sanslösa skoskav, och det tänkte jag undvika...




Kommentarer
Postat av: Jessica

grymma bilder! så vackra

2010-01-26 @ 22:17:03
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0