Jag gör en sak i taget


ser ut som ett jättehuve, men fokusera på fräknarna!

ÄLSKA BREDBANDSUPPKOPPLING! Jag har inte haft tillgång till internet på hela veckan och kände en sanslöst svår abstinens över detta. Det hela slutade med att jag mobilsurfade upp alla pengar. Bra jobbat! Nu är jag hos pappa över natten och vad passar då bättre än att sitta uppkopplad och njuta av nätåtkomsten? Halleluja!

Tänkte rapportera läget lite dåva! Jag är nytvättad och hungrig (varför kan inte mina päron bara ha filmjölk hemma, så slipper vi dehär nattliga hungerkänslorna! SINCE WHEN slutade vi upp med att köpa hem den basfödan?) men iövrigt är alla mätare i balans.

Mitt 2010 so far:
Jag har hängt med människor som gör mig glad och jag har klurat ut hur man ska göra för att parera Kajsas hetsattacker, HA! Litervis med smoothies har legat och skvimpat i min magsäck, jag har rensat ut min garderob och sett en drös med bra...och konstiga filmer. Jag har ridit på Willebulle i en halvmeter snö, kört bil på moddiga vägar och sovit bort förmiddagar. Resor har planerats, pengar har tjänats, framtidsplaner har diskuterats och ångest har uppstått. Men jag är ganska pretty sure att det här kommer bli ett magiskt år! (rimmarn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0