Växjö nästa!



såhär känner jag just nu!

Nu tänkte jag berätta hur det ligger till, dåva! I fredags sålde jag världens finaste pälskille. Han bor numera på en mysig och jättefräsch liten hästgård på östkusten. Det är perfekt avstånd, en jättetrevlig familj och fantastiskt stora hagar. Wille går tillsammans med ett polskt halvblod och till hösten hoppas den nya ägaren kunna ta ridlektioner på Wille. Jag har tänkt en del på det här och det går inte att sätta ord på hur ruskigt skönt det är att veta att Wille är hos någon som har tid, tålamod och pengar. Alldeles fantastiskt!

I och med detta bestämde jag mig för att tacka ja till en plats på marknadsföringsprogrammet i Växjö. Jag har drömt om den utbildningen natt och dag i nästan ett år och NU SKA JAG DIT!!!! Det ska bli äckligt sköj att börja studera, flytta hemifrån, börja om från början och få studera riktigt intressanta ämnen. Halleluja! Samtidigt som jag givetvis är ganska skraj över att klara mig alldeles själv och få pengarna att räcka...men det blir ett senare problem!

KUL! LÄSKIGT! SPÄNNANDE! NAJS!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh grattis ! va kul de låter ! :D

2010-07-20 @ 20:35:44
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/
Postat av: Anonym

va kul bella!!!! grattis!!!

2010-07-21 @ 19:32:17
Postat av: Anteeeee

BOOM BABY ! Jag tror på dig, kör hårt !! GO FOR IT ! FÅnga drömmen ! YAY

2010-07-22 @ 16:44:44
URL: http://tooonia.blogg.se/
Postat av: Debban

Grattis! Växjö är en riktigt bra stad :)

2010-07-22 @ 19:02:49

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0