En tisdag i grannkommun'

Hej världen! Min estetiska ådra började dunka för en stund sedan, och då gjorde jag slag i saken och bytte ut headern. Egentligen tycker jag Pelle passade alldeles utomordentligt bra som lilla L men hey, ingen har direkt vomerat över lite Hyde Park-häng, som bilden föreställer nu. YES! En vacker dag framöver kanske jag byter ut profilbilden också, lite för mycket 'uppstoppad stirrande fågel' över den nuvarande kan jag känna. Får flashbacks tillbaka till naturkunskapslektionerna på gymnasiet... (vilket iofs var det bästa med att gå i skolan, framförallt då jag och kaj pillade in grässtrån i ankans näsa)

Idag har jag kört bil LÅNGT (just den delen kan diskuteras...men vi snackar iallafall ett par mil!) ALLDELES SJÄLV FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Älskar känslan av att vara ute på äventyr själv med Still Haven't Found What I'm Looking For på högsta volle. Jag åkte lite halvspontant ut till Jesper och hjälpte han att packa om Tranåsgrejerna. Hur skoj du vill! Tiden pinnade på fortare än Usain Bolt himself, och helt plötsligt hade jag varit där i 6 timmar, lärt mig nästintill allt om jazz, ätit en fruktansvärt god middag (och en ganska dyr paj!) och varit i järnaffären och nästan köpt en grill för 4000 pix. (Det sista är inte riktigt sant...men så skrev jag ju nästan)

Och nu ska jag sova, för imorgon jobbar jag massa timmar.
Tack för mej, HEJ!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha oj vad chockad jag blev när jag kom in på din blogg ! Är så van vid att se Pelle haha! Men fint blev det här oxå :) Så himla kul att du har körkort nu ! Vill oxå ha :) Snacka om härligt!

2010-06-02 @ 12:23:58
URL: http://www.wannabeloved.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0