Älska Marstrand då!


världens kanske bästa låt, hello!


Hemma från en awesome weekend på Marstrand! Jag lyckades dock med den något lågoddsade situationen att ta med kameran (med fulladdat batteri OCH laddare) men glömma minneskortet...jahapp. Kajsa laddade sin kamera kvällen innan men glömde att ta med den överhuvudtaget. That was that, that! Vi har hunnit med att kolla på fotboll, sett två James Bond-filmer, gått vilse i en skog, druckit vin och haft picknick på en klippa, blivit bjudna på shots, ätit skorpor med skagenost, ätit räkmacka på Bergs konditori, suttit i en segelbåt klockan halv fem på morgonen, spenderat ganska många minuter i bilköer i sällskap med en mycket skojfrisk (och skånsk!) vägvakt ('Ni ska vänta i 80 minuter nu. Det är 1 timme och 20 minuter. Det är okej för er va?') dunkat äckligt bra musik och filat på olika dialekter. BAM!

Sen vill jag hylla mig själv lite för att jag vågade köra hela vägen hem. Även om vi hamnade fel två gånger och jag missade Mcdonalds (och därmed min cheeseburgare! crap!) på hemvägen.


Kommentarer
Postat av: Kim

Det var på tiden med ett nytt inlägg! :P Till och med jag har gjort en minicomeback. Men mest för mig själv.

2010-06-22 @ 20:59:49
URL: http://kimgunnarsson.tumblr.com
Postat av: Emma

60 kr var :) . lite fett bra story jag hyar att berätta till er ! puss

2010-06-22 @ 23:54:24
URL: http://emmasdilemma.blogg.se/
Postat av: julia,

utan tvekan en av världens bästa låtar! spelade den högthögthööögt igår, löv it.

2010-07-29 @ 17:18:03
URL: http://juliahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0