You got it all.....wrong!


svensson och jag, vi är goda vänner...


Om vi bortser från att livet i största allmänhet är nyckfullt och oerhört konstigt imellanåt, så skulle jag bara vilja framföra att jag gillar att sitta under syrénbersån och dricka te klockan 03:30. Även om det var ganska flummigt och även om jag ville utföra moraltestet på alla inblandade.

Och just det. Harrys, det är faktiskt inte roligt alls. Jag tror jag startar en egen nattkklubb. Med skäggbeklädda (fast ändå under kontroll, ni förstår va?) män, livemusik, äppelöl, HÅRD LEGKONTROLL (mest för att mitt körkort kommer hem i veckan, lite coolt) och kanske eftertraktade dj:s i båset. Typ, jag själv och Hanapee.

För bara några timmar sen hängde jag och Kajsa med världens mest deffade kille, Jesper. BAM! Vi grillade och åt glass och drack te och pratade och körde förbi en älg (!!!!!!) Har jag sagt att jag älskar att hänga med sköna människor? Och sen vill jag bara tillägga att Jespers strumpor är jättemanliga. Det luktar testosteron när jag tänker på dom, ok?

Har inga planer på att cykla omkring i långklänning klockan 04:30 idag, nu ska jag istället sova så hårt att den här sömnen som jag kommer uppleva inatt, gör lång näsa åt hela förra veckans sammanlagda sömn. OJ!


Kommentarer
Postat av: Nöjd

Nu är jag, precis som mitt namn säger, nöjd! Dock lite oroad, för är inte testosteron en lukt man brukar beskriva diverse herrlags omklädningsrum med? Det suger ju isåfall...

2010-06-07 @ 14:26:52

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0