Finns det någon gräns för hur cool man får se ut?


Becca och jag i L'Estartit (Spanien) för eeeh, några år sedan. Lägg märke till att jag ser ut som Stifler's mum och syrran påminner starkt om någon slags fluga...
Jag har scannat in en del roliga bilder i datorn från äventyr long time ago. Alltid spännande att spana på vilka kläder man gled runt i, vad man drack och vilken frilla som gällde just då. Genom att kolla på den här bilden kan vi konstatera följande: jag hade ganska långt hår i min naturliga hårfärg, Becca hade väldigt kort hår i sin naturliga hårfärg. Jag bär mitt tandhalsband som jag inte tog av mig på typ 6 år. Och så har Becca beställt in ett glas mjölk, precis som vanligt.

Om någon undrar varför jag inte har så mycket färg i ansiktet, så kan det bero på att jag spenderade mina dagar på stranden under parasollet. Jag hade visst råkat läsa en artikel om hudcancer innan vi skulle iväg, och hypokondriker som man är så förstod jag genast att det var detta öde jag skulle gå till mötes om jag inte höll mig under parasollet. (Som förövrigt blåste iväg på våra strandgrannar några gånger)

Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha åhh :D

tuffa brudar!

2010-03-19 @ 16:04:50
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0