Livet på en pinne

Vill bara informera allmänheten om att mitt liv just nu är väldigt te-relaterat, men fantastico! I fredagskväll drack vi te och kastade Antes sockor på varandra hemma hos Åstrandh, I lördagskväll drack vi te hemma hos mig, igår fixade jag och Kaj exotisk bricka och spanade på en fransk thriller. Sedan sov jag över hos henne, det är jobbigt att inte bo 100 meter från varandra! (eller som Kajsa skulle sagt: ca 25 meter! haha)

Imorse ringde jobbet och jag gjorde ett inryck där, och efter det kom Ås, Kajsa och Emma hem till mig för att fika och äta frukt. Sedan kom Kaj förbi en stund IGEN och vi halsade varsin köpp Himlagott och knaprade i oss ett par digestive. Snart flyttar Fritte in till stan (hon kommer ha takterass, awesome!!) och då kommer vi kunna hänga där JÄMT! Älskart!


öland 2009! stridens min är obetalbar!


Kommentarer
Postat av: ;)

den säger; nu ska jag ta dej hårt Ante!

2010-03-09 @ 17:10:15
Postat av: kaj

awesumeness in a box!! (eller in a cup of tea för den som vill) :D och bah' sådär undrar jag vad ante gör med sin rumpa? båda åsa och inte minst sagt strid verkar ganska intresserade!:P

2010-03-09 @ 18:41:58
Postat av: Johan

Sv: JAAAA!!:D The Hives och Dave Grohl på Peace and love!! spola fram tiden tack?:D

2010-03-10 @ 14:46:15
URL: http://johanscherp.blogg.se/
Postat av: Pania

sv; kul att du är med och tävlar :) Lycka till!

2010-03-10 @ 16:38:51
URL: http://paniat.blogg.se/
Postat av: Michelle

Haha, härlig bild!

Sv: Jaaaa, men inte än ju. I höst blire! :) Åh, skulle så jäkla gärna vilja. Men kompisarna hålls ju i norge, kanske inte så peppa som jag :(

2010-03-10 @ 17:45:22
URL: http://michelleewegert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0