Någon som letar pålle?


världens finaste willebulle!
Readers! Jag vet inte om jag berättat här på bloggen om att jag ska sälja min häst. Så är det iallafall och jag hade en del spekulanter i höstas men då blev han väldigt olägligt skadad i hagen och därefter sjuk i nästan en månad, så jag fick släppa säljtankarna då. Nu är han dock tillbaka på banan igen!

Jag vet att det kanske är fel forum att skriva om min håriga fella' här men om det är någon av er som läser som möjligtvis är intresserade eller vet någon som är intresserad av min Wille, så får ni väldigt gärna mejla mig på [email protected].  Jag har planer på att börja läsa marknadsföring till hösten och då har jag tyvärr inte möjlighet att ha kvar honom. Här hittar ni en annons med mer information!

Håll tummarna för att jag hittar ett riktigt kanonhem till honom!

Kommentarer
Postat av: becca

åh tråkigt att du ska sälja din häst. blir det ingen ny? aha, vad heter du lastfm? :)

2010-03-10 @ 23:15:24
URL: http://rebeccatengstrom.blogg.se/
Postat av: emma k

sorgligt!! :/

2010-03-11 @ 14:21:42
Postat av: victoria.

neej ska du sälja :(

synd att jag inte har råd att ha häst för jag saknar att ha en!

2010-03-12 @ 01:18:09
URL: http://farfromafairytale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0