Times like these


parmaskinka, halloumi, korv med bröd och budweiser i solnedgången vid ringmiuuuuren! aug 2009
FYTUSAN vad jag är sugen på att festa med mina underbara vänner på fredag!! Det kommer bli Awesome (med stort A) Jag ska gå och lägga mig nu men det är högst motvilligt, om jag fick bestämma så skulle jag vilja ha en enda lång förfest fram till le grand finale på långfredagen!

Förresten, idag har jag haft en galet bra dag! Fruktansvärt flyt! Körlektionen gick alla tiders, jag förberedde mig mentalt för att köpa en ny datasladd och så visar det sig att jag bara behöver byta själva kontakten. 45 spänn fattigare istället för 429, kalas! Utöver detta är också vårgarderoben lite lätt påfylld. Dagen avslutade med te, nötkakor och frallor runt Fridas köksbord. KVALITÉ!

Imorgon har jag dessutom världens godaste pastablandning som lunchlåda! AH ÄLSKA LIVET!



Kommentarer
Postat av: Carruuu

Låter underbart :D

och bilden var ju liiite mysig!

2010-03-30 @ 10:06:50
URL: http://cnascarro.blogg.se/
Postat av: kaj

HAHAHA där sitter jag med en körv redo i handen och två öl mellan benen! allt ser sannerligen ut att vara i sin ordning :P (och det var det ju också^^ SJUKLIGT MYSISGT!!)längta inte lite tills på fredag då! fight. for your right. TOO PAAAARTY!

2010-03-30 @ 17:52:22
Postat av: Michelle

Vart bär det av på fredag? :)

2010-03-30 @ 23:18:34
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Madeleine

fin bild :) ha så kul på fredag !!

2010-03-31 @ 11:58:48
URL: http://www.wannabeloved.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0